malouvdbunte.reismee.nl

Een warm welkom in Sydney!!

Hallo allemaal!

Nou daar ben ik dan Down Under, wat ik bij aankomst beter een HOT Under kan noemen. Want wat was het heet toen wij hier aankwamen, letterlijk een warm welkom over de 40 graden met een wind waar voor mijn gevoel zelfs niet de heetste sauna tegenop kan. (Gelukkig een uitschieter voor de tijd van het jaar) Na 3 lange dagen, van reizen, vliegtuig maaltijden en bij elkaar zo’n 7 uur slaap Sydney bereikt! Al blijft het leuk om met je buurman aan de praat te raken over van alles en nog wat, gelukkig kan je wat van elkaar hebben als je uren naast elkaar zit, eet, praat en slaapt (kwijlt, oeps gênant) Ohja en ook nog is even flink zit te snikken van al die ontzettend lieve brieven, mailtjes en filmpjes.. echt wat heb ik gelachen, wat ontzettend mooi en bijzonder om zoveel mooie woorden te horen en lezen van zoveel ontzettend lieve mensen! Dan vraag ik mijzelf nog steeds af waar ik dat aan verdient heb?! Ik ben jullie hier allemaal erg dankbaar voor, een mooiere voorbereiding had ik mij niet kunnen wensen. Het geeft vertrouwen en kracht om door te gaan op de moment dat het allemaal niet gaat zoals je had bedacht.

Dagen en dagen heb ik mij afgevraagd hoe zou het zijn? Zou ik het moeilijk hebben? Kan ik makkelijk contact maken? Kan ik ontspannen zonder een plan? Nou ik zal het je vertellen eigenlijk heb ik nog geen tijd gehad om mij hier druk over te maken. De dagen vliegen voorbij, er zijn zoveel indrukken dat Nederland op het moment zo ver weg voelt! De groep is helemaal top, super leuk om met zoveel verschillende mensen een zelfde soort ambitie te delen en een heel nieuw land te verkennen. Het zal nog wel even duren voordat ik mij echt kan ontspannen en het kan laten gebeuren. Soms is het best stres vol wanneer je geen slaapplaats kunt vinden of terecht komt in een hostel dat ontzettend smerig is en waar je, je niet veilig voelt.

Het slapen in een hostel is perfect, tenminste als je oordoppen hebt en een goed slaapmasker en een flinke borrel neemt voor het slapen gaan want met 6 mensen, 6 backpacks, die ook allemaal uitgepakt worden op (1)6 vierkante meter is wel even wennen, maar ook super gezellig! Elke dag ontmoet je weer nieuwe mensen over de hele wereld en heb je de meest interessante gesprekken en maaltijden!

Natuurlijk hebben we het Opera House, the Harbour Bridge en Bondi Beach gezien..

Op dit moment zitten we in de prachtige Blue Mountains waar we gaan hiken en genieten van alle mooie uitzichten en watervallen.

Ik vind het heerlijk om alleen op pad te gaan, zelf mijn route te vinden en nieuwe mooie plekken te ontdekken. Alleen krijg ik hier soms niet de kans voor door alle vriendelijke mensen die ik onderweg tegenkom. Wanneer ik even een blik werp op mijn plattegrond komt er al iemand naar mij toe om hulp aan te bieden. De mensen zijn ontspannen en nemen alle tijd om je te helpen.

Volgende week ga ik proberen mijzelf staande te houden op een surfplank, de foto’s en filmpjes komen op youtube, dus dan kunnen jullie ook meegenieten ;-)

Vanuit daar vertrek ik naar Melbourne om vervolgens door te reizen naar Kangaroo Island waar ik ga beginnen met het vrijwilligerswerk! Echt super zin in!

Ik zal proberen om wat warmte jullie kant op te sturen J

Zo NO Worries!

Reacties

Reacties

tammie

Super gaaf verhaal!!! Kan zo een beeld vormen Hoe jullie liggen te slapen haha.
Enjoy en we blijven je volgen....wachtend op je filmpjes????.
Liefs

Henriëtte Jansen vd Sligte

Goh meid wat leuk om dit te lezen, en knap van je dat je deze sprong hebt gemaakt. Ga genieten en maak veel plezier! Groetjes uit vaassen

miriam dollenkamp

Wat een ontzettend mooi verhaal
Geniet er lekker van en ik ben weer benieuwd naar een volgend mooi verhaal en nieuwe foto's
Veel liefs van mij

Chantal

Mis je... het verhaal is zo 'malou' dat ik je gewoon dichtbij me voel...en dan... O nee je bent zo ver weg! Lieverd, geniet! Xxx

Sandra

Hey Malou. Wat leuk om te lezen.
Dat er nog maar veel mooie verhalen bij mogen komen.
Enjoy girl ????.

Evelien

Mooi om te lezen en fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Blijf genieten!!!!!!!!!!

Karim

Klinkt als een goed begin van een geweldig avontuur. Geniet ervan meid

sonja

Lieve Malou wat maak je allemaal mooie dingen mee! Super zeg! Geniet er vooral van en voor nu: fijne kerstdagen daar in dat warme ozzie en alvast een heel gelukkig en gezond 2016!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active